Alle virksomheter har en uni e-post som man finner i filmottaket.
Alle filer som blir sendt som vedlegg til denne e-posten vil automatisk komme inn til filmottaket til virksomheten under fanen "Ikke godkjente filer".
Filmottaket viser ikke innholdet i selve e-posten som blir sendt. Dersom du trenger innholdet til en e-post må du:
- Ta kontakt med support og skriv hva den unike e-posten er til virksomheten
- Du får bekreftelse når du kan sende e-post til den unike e-posten
- Send ny e-post til den unike e-posten, og svar på support henvendelse at det er gjort
- Vi gir deg tekst innholdet i mailen du sendte
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen