Denne guiden er etter en faktura er opprettet.
Steg 1 - Finn faktura som skal redigeres
Dette kan du eksempel gjøre ved åg å til "Faktura" i menyen
Steg 2 - Finn riktig faktura i fakturaoversikten
I fakturaoversikten er det oversikt over alle utestående fakturaer som standard når du kommer inn. Dersom faktura er oppgjort vil den ikke være i listen som standard, og du må bruke filteret "Periode" og velge periode faktura er har fakturadato for å få opp faktura.
Når du har funnet riktig faktura klikker du på fakturalinjen
Steg 3 - Rediger avdeling og prosjekt
Øverst på siden kan du klikke på "endre" siden av prosjekt og avdeling
Steg 4 - Rediger avdeling og/eller prosjekt
Kan kan du fjerne, legge til eller endre prosjekt eller avdeling. Klikk på lagre når du er ferdig.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen