Hvordan endre prosjekt og avdeling etter en faktura er opprettet?

Endret Wed, 5 Mar ved 8:18 PM

Denne guiden er etter en faktura er opprettet. 


Steg 1 - Finn faktura som skal redigeres

Dette kan du eksempel gjøre ved åg å til "Faktura" i menyen 


Steg 2 - Finn riktig faktura i fakturaoversikten

I fakturaoversikten er det oversikt over alle utestående fakturaer som standard når du kommer inn. Dersom faktura er oppgjort vil den ikke være i listen som standard, og du må bruke filteret "Periode" og velge periode faktura er har fakturadato for å få opp faktura.

Når du har funnet riktig faktura klikker du på fakturalinjen


Steg 3 - Rediger avdeling og prosjekt

Øverst på siden kan du klikke på "endre" siden av prosjekt og avdeling


Steg 4 - Rediger avdeling og/eller prosjekt

Kan kan du fjerne, legge til eller endre prosjekt eller avdeling. Klikk på lagre når du er ferdig.





Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen