Denne guiden gjelder etter at en faktura er opprettet.
Steg 1 – Finn fakturaen som skal redigeres
Dette kan du for eksempel gjøre ved å gå til "Faktura" i menyen.

Steg 2 – Finn riktig faktura i fakturaoversikten
I fakturaoversikten vises alle utestående fakturaer som standard. Dersom fakturaen allerede er oppgjort, vil den ikke vises automatisk. Da må du bruke filteret "Periode" og velge perioden der fakturadatoen faller innenfor for å få den opp i listen.
Når du har funnet riktig faktura, klikker du på selve fakturalinjen.

Steg 3 – Rediger avdeling og prosjekt
Øverst på siden kan du klikke "Endre" ved siden av prosjekt og avdeling.

Steg 4 – Gjør ønskede endringer
Her kan du fjerne, legge til eller endre prosjekt og/eller avdeling. Klikk "Lagre" når du er ferdig.

Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen