Hvordan endre prosjekt og avdeling etter en faktura er opprettet?

Endret Mon, 1 Des ved 3:17 PM

Denne guiden gjelder etter at en faktura er opprettet. 


Steg 1 – Finn fakturaen som skal redigeres
 
Dette kan du for eksempel gjøre ved å gå til "Faktura" i menyen. 


Steg 2 – Finn riktig faktura i fakturaoversikten
I fakturaoversikten vises alle utestående fakturaer som standard. Dersom fakturaen allerede er oppgjort, vil den ikke vises automatisk. Da må du bruke filteret "Periode" og velge perioden der fakturadatoen faller innenfor for å få den opp i listen.

Når du har funnet riktig faktura, klikker du på selve fakturalinjen.


Steg 3 – Rediger avdeling og prosjekt
Øverst på siden kan du klikke "Endre" ved siden av prosjekt og avdeling.


Steg 4 – Gjør ønskede endringer
 
Her kan du fjerne, legge til eller endre prosjekt og/eller avdeling. Klikk "Lagre" når du er ferdig. 






Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen