Funksjonen for utlegg (betaling med privat kort) er tilgjengelig for alle brukere som er koblet til en ansatt i Systima.
Brukeren sin e-post i Systima må være den samme e-posten som er registrert på ansattkortet.
Hvis brukertilgang er gitt, men ikke koblet til en ansatt, kan du gjøre dette ved å gå til innstillinger → brukertilgang → klikke på de tre prikkene til høyre i tilgangen til den ansatte → rediger → huke av boksen for "brukeren er ansatt". Husk å lagre. 
Personer som ønsker å bruke utleggsmodulen, men som ikke er ansatte
For personer som ønsker å bruke utleggsmodulen, men som ikke er ansatte, må du opprette personen som en inaktiv ansatt. I slike tilfeller anbefales det å sette startdato og sluttdato langt tilbake i tid, slik at den ansatte aldri blir rapportert i a-melding. Eksempel: Startdato 01.01.1900 og sluttdato 01.01.1900.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen