Hvordan bruker man avdeling i fakturering?

Endret Fri, 1 Nov ved 1:38 PM

Hva er en avdeling?
Istedenfor å ha et overordnet regnskap for hele bedriften så kan man dele opp i ulike avdelinger. Dette gjør at man får bedre innsikt i hver avdeling sine økonomiske resultater ettersom bokføringen av inntekter og utgifter kan knyttes til den avdelingen de hører til.


1. Opprett en avdeling. 
Dette kan du lese mer om hvordan man gjør her


2. Opprett en ny faktura.A screenshot of a computer 
Description automatically generated


3. Velg riktig avdeling under Avdeling. 
Velg ønsket avdeling under denne fanen.A screenshot of a computer 
Description automatically generated


4. Opprett fakturaen.

Trykk på opprett faktura i blå skrift.A screenshot of a computer 
Description automatically generated

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen