Hvordan invitere brukere til mitt selskap?

Endret Fri, 1 Nov ved 3:31 PM

1. Velg øverst i høyre hjørne hvilket selskap du vil dele tilgang til og trykk på Selskapsinnstillinger. 

Et bilde som inneholder tekst, skjermbilde, kvittering 
Automatisk generert beskrivelse

2. Trykk på Inviter bruker.

Skroll ned til Brukertilgang og trykk på Inviter bruker.

Et bilde som inneholder skjermbilde, tekst, nummer 
Automatisk generert beskrivelse

3. Når du har trykket på Ny bruker vil denne fanen dukke opp. 
Du kan enten velge om du vil dele selskapet med én ny bruker eller med et regnskapsbyrå.

 Et bilde som inneholder skjermbilde, programvare, Multimedieprogramvare, tekst 
Automatisk generert beskrivelse

4. Velg Ny bruker for å invitere én ny bruker på kunden, og skriv inn E-post til brukeren du vil gi tilgang til. 

Et bilde som inneholder skjermbilde, programvare, Multimedieprogramvare 
Automatisk generert beskrivelse

5. Velg rolle til brukeren og trykk Send invitasjon. 

Et bilde som inneholder skjermbilde, tekst, programvare, Multimedieprogramvare 
Automatisk generert beskrivelse

6. Brukeren vil nå ha fått en Mail (E-post) hvor de må trykke på Få tilgang. 

Et bilde som inneholder tekst, skjermbilde 
Automatisk generert beskrivelse


Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen