Når du skal opprette en lønn, har du to valg:
Ny lønn
Ny lønn (ikke forhåndsutfylt)
Forskjellen mellom disse valgene er:
Ny lønn opprettes automatisk med ferdig utfylte opplysninger basert på selskapets innstillinger, og den henter informasjon for alle aktive arbeidsforhold.
Ny lønn (ikke forhåndsutfylt) er en manuell opprettelse der du selv kan velge ønsket periode, ansatte og andre relevante detaljer.
1. Trykk på Lønn i menylinjen til venstre. 
2. Velg ønsket lønn. Trykk enten på Ny lønn eller, pilen ned og Ny lønn (ikke forhåndsutfylt).
3. Har du trykker du på Ny lønn (ikke forhåndsutfylt):
Du ser nå en ikke forhåndsutfylt lønn, hvor du kan legge inn den informasjonen du ønsker. Se også: Ønsker du sende kun arbeidsforhold

4. Har du trykket på Ny lønn:
Du ser nå en forhåndsutfylt lønn, du kan også legge til/fjerne informasjon herfra om du ønsker.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen