Informasjon:
Når du skal opprette en lønn har du to valg.
1. Ny lønn
2. Ny lønn (ikke forhåndsutfylt)
Det som skiller disse to valgene er:
Ny lønn er en ferdig utfylt lønn ut i fra de innstillingene selskapet har satt og den henter informasjon på alle aktive arbeidsforhold.
Ny lønn (ikke forhåndsutfylt) er en manuell opprettelse av lønnen. Her kan du selv velge ønsket periode, ønsket ansatte o.l.
1. Trykk på Lønn.
I menyen til venstre velger du Lønn.
2. Velg ønsket lønn.
Til høyre i skjermen ser du en blå kapp. Trykk enten på Ny lønn eller, pilen ned og Ny lønn (ikke forhåndsutfylt).
3a. Trykker du på Ny lønn (ikke forhåndsutfylt).
Du ser nå en ikke forhåndsutfylt lønn, som du kan legge inn den informasjonen du ønsker. Se også: Ønsker du sende kun arbeidsforhold
3b. Trykk på Ny lønn
Du ser nå en forhåndsutfylt lønn, du kan også legge til/fjerne informasjon herfra om du ønsker.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen